Gallerivakt



Så här ser mandalan ut som munkarna gjorde i måndags  läs gärna artikeln
http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=807761

På galleri Kaz kommer jag tillsammans med Anna Granberg att ha en installation i trädgården och vi kommer kanske att göra en performance
Kaz Galleri

Igår onsdag var jag där en stund för att hälsa på Ulla det är Pia Mauno som ställer ut.

målningar på Kaz

Det blev intressanta diskussioner  bl a med en besökaren Sture som föreläser om feministisk konst- Nya tankar och ideer kommer upp.


På väg hem utanför Stadsbiblioteket träffar jag konstnären Mikael Reuter - Vi talar om performance, kulturnatt och roliga ideer...Sedan får jag äntligen tag på Strinbergs Inferno på biblan

Väl hemma snurrar huvudet av massor ideer och kdet bli helt omöjligt att sova... Så idag är jag jätte trött. Idag när jag har massor av jobb att göra med vår Skördegudinna till kulturnatten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0