Webbshopping- lågbudget...

Genom inspiration av citycatwalk s makeover tips- så har jag varit ute på webben och "window shoppat" . Vet inte om jag ska köpa den vita blusen från Mango som Citycatwalk har med i sina bilder, är förälskad i den. 60-tals jackan är snygg också men jag har nog inte rätt kropp för den. Men här nedan kan du se bilder på vad jag har hittat nu...


 Vad tycker du jag ska köpa eller inte köpa?

Jeansen är typiskt mig och de är grå. Jag har för det mesta svarta jeans just för att de blåa tonerna i jeans inte passar min stil (förutom  en gråblå ton som är ganska ovanlig). Stövlarna är jag osäker på men de är platta och jag vill helst ha platta skor. Ballerina skorna blev jag jätte förälskade i., men ska jag köpa silver eller svarta? Sedan har jag inte bestämt vilken av topparna, ytterplaggen, klänningarna  och väskorna jag ska köpa . Hjälp mig med råd, tycker du kanske att jag ska ta några fler av city catwalks förslag istället eller är de här ok?


webbshopping

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag tycker att du har valt ut kanonfina plagg. Tunikan från HM har jag själv beställt fast i vitt. Grå jeans och over-size parkas är riktigt inne just nu. Jag tror att du kommer bli jättfin!

Postat av: Restyle myself ...please

Va kul att du tycker köpen verka OK. Då ska jag beställa dessa plagg. Grå jeans har jag köpt fast på Flash. Byxor är lite svårt att betälla via nätet tycker jag

2007-03-02 @ 09:42:55
URL: http://susannetorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback