Restyle myself... Please(min klädstil)

Hopplöst...

Detta är jag . Så här trivs jag...men lite styling kan behövas. Ser ju lite skrynklig ut eller hur.
Skicka gärna tips på hur jag ska kunna "rycka upp mig".
Kanske inköptips... bilder på bra inköp....

teckn_ytterklader

Mocka jacka  (Ellos aug 2005)

Sjal  (Åhlens okt 2006)

Mohair kofta (Nina tricot dec 2006)
Klänning ( REA Flash juni 2006)
Manchester byxor (Flash dec 2005)
Cowboy boots (REA Skopunkten sept 2006)
Väska (REA  Åhlens okt 2006)


Kommentarer
Postat av: sanna

välkommen susanne. Fantastiskt att det går att finna varandra så här.

Postat av: sanna

yja Susanne ... rosa mummelbyxor är ett måste till att börja med, till det vita pumps med tubsocka. Jag återkommer med överdelen - ska ransaka smakrådet i mig först. Lycka till. S

2007-01-30 @ 17:30:03
URL: http://sannas.blogg.se/antimode/
Postat av: Restyle myself please

Ser med spänning fram emot att få reda på hurdan över del jag ska ha till min "rosa outfit"

Susanne

2007-02-10 @ 14:44:57
URL: http://susannetorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback