Utkast: Innan jag startar ...

Innan jag startar mitt nya projekt Reconstruct myself-confidence drar jag återigen Restyle Myself i hopp om att detta projekt ska lyckas.

Nuvarande status efter ett år ser inte bra ut har gått upp 5 kg och lever mer ohälsosamt än någonsin var det gäller mitt sockerberoende. Positivt är att jag tränar yoga varje morgon. Jag hoppas att ni vill ge mig tips och hjälp för att coachja mig till ett mer hälsosamt liv och även ge mig stiltips.

Hälsostatus efter ett år

Håret 
Klippte håret själv i julas lika långt men rakt

Matvanorna
Äter grönsaker, men socker i mängder choklad och bakverk

Träning
Yoga 15-20min varje morgon (hade uppehåll under semestern).

Vardagsmotion

 30-60 minuters hundpromenad  ganska sakta.


Blivet mer och större !!!

KROPP

Längd 168

Vikt 74 kg
BMI 26
Midjemått 96


Styrka
+ starka ben, - svaga armar kan inte göra armhävning

Kondition, uthållighet
+ cyklar och promenerar, - orkar ej löpträna, etc

Smidighet
+ - överböjlig, BRA

Coordination
-kan inte spegelvända rörelser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback